Dan före dopparDan=)

2009-12-23 13:36:04 zaNDra
» Kommentarer(0) «


Och ja har flängt runt en sista sväng på stan med resten av alla lidköpingsbor.. svettigt värre!! Som tur va så hade ja bara två små kvar att köpa så de gick rätt fort!!
Åkte bort till fia och handlade lite saker inför Nyårskalaset också..
Blev en del för tidiga julklappar till mig också, har nog inte fattat att de är jul imorgon och att man INTE ska köpa något tll sig själv innan jul.. men de är ju såå skojj!!
Blev eallafall ett par überläckra sockar i färgen rosa.. blev så avis på louise och therese i fiket när ja va den enda som gick runt i tråkiga gråa sockar!! Men inte nu längre=) Köpte även med mig en svinsöt hårborste hos anneli på HairDesign!!

Hittade också min nyårsklänning idag.. I MIN GARDEROB.. Hm, ibland är de bra att rota längst bak vid galgarna och damma av de kvarglömda prislapparna=) ha.. Den som spar den har!!

Nu kör ja ett sista ryck på affären innan ja tar långledigt, fyra dagar rättare sagt! Ha en mysig dan före doppardan♥


Dagens inköp♥ och Dagens Outfit!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback