Sol och låångledig kan de bli bättre?!

2009-04-17 15:51:39 zaNDra
» Kommentarer(2) «


Sitter på balkongen och myser.. såå underbart sköönt är de!! Slutade jobba redan halv ett idag.. men började så tidigt som 6 imorse.. inget för mig egentligen.. men när klockan närmare sig halv ett så är ja mer än nöjd att jag tog de passet!!
Helgen blir lugn och än så länge inte mycket inplanerat.. ska till kusin imorn och fira hennes 15 årsdag.. de är väl de enda.. och ikväll blir de grillning om ja får bestämma=P Måste ju passa på nu när de är så fint väder..

Jossan- de känns som att de är en lite grym kille som ligger och sparkar i din mage fast ändå inte.. en tjej som du kommer skämma bort totalt finns också med på gissningslistan.. sen finns de ioförsig inte mycke mer på att välja.. men.,.A.. vet bara att vilket kön de än är så kommer han/hon vara übersöt.. längtar så tills ja får hålla bebis=P

Vad ska ni göra för kul i helgen då? Kraaam♥

Kommentarer
Postat av: JOSSAN

Va söt du e vännen... Va fint du skrev, va gla ja blev=) Nu gjorde du min dag!!

2009-04-17 @ 16:32:30
URL: http://zemren.blogg.se/
Postat av: mia

Nice, får nog köpa hem den då! Har kollat lite på vilka helger jag inte kan åka till Carro. V.17,18,22,23 passar inte så bra. Gör ett kik i almanackan vettja så kollar vi med de andra med om det finns nån helg som kan passa. Vecka 21 kanske kan va bra? Är ju röd dag på torsdag så då kanske man kan åka redan då? Kram

2009-04-18 @ 09:09:51
URL: http://miasvensson86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback