Snart sovdax för min del..

2008-11-20 20:36:28 zaNDra
» Kommentarer(2) «


Usch vilken seg dag de har vart idag=/ kännt mig som en zombie hela dagen.. så ikväll får jag nog krama kudden tidigt, speciellt om ja ska orka morondagens jobb!! Har eallafall vart lite nyttig idag.. Ute och promenerat med bästa vännen=)
Fixat födelsedagspresent, lunchat ute, hälsat på kusin och kollat in hennes nya brills=) Du passa skiitbra i dom!! Sen fick ja en present idag också=) en ny mus till min dator.. den andra hade ballat ur totalt!! skitsnygg är den också.. lyser i mörkret och dagsljuset, sweet!! Ne nu får de bli några skumtomtar innan nattmössan ska på.. Sov gott me er!! pusss

     

Kommentarer
Postat av: Kusin Mimmi

Halloj igen!



Vilken snygg mus du införskaffat dig, riktig cool.

Ang julen har vi pratat så mycket om. Vet inte vad som händer mer än att farmor och farfar åker till Linda och Hasse. Har ni pratat något mer om den???

Ha det så gött så återkommer jag på måndag. (Kollar nämligen nästan alldrig på datorn under helgen.)



Kramilikram

2008-11-21 @ 13:06:09
Postat av: zandra

Till Mimmi..

A men visst va den snygg=)

Vet fortfarande inte hur vi ska göra i jul.. Ja vill juh fira som vi alltid gjort.. och speciellt med farmor & farfar!! Ha en mysig helg.. KRAAM

2008-11-21 @ 19:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback