Lördag & (Hel)Ledig helg!! sweet=)

2008-11-29 09:38:45 zaNDra
» Kommentarer(1) «


Hade ställt klockan på 9 för att inte sova bort hela dagen nu när ja äntligen är ledig.. men vaknade ändå halv 9 så de va rätt skönt att slippa vakna till väckarklockan!!
Ska strax göra iordning mig och dra fram på stan en sväng.. måste till Åhlens och köpa ny mascara sen kolla HM om jackan råkat komma in igen!! måste ha den.. anne skulle kolla om den fanns i karlstad åt mig mig också.. HOPPAS!!

Blev en hel del shoppat i torsdags efter jobbet också=) Hittade en übersöt lila kjol på GT, en skiitsnygg skinnjacka på HM, kanske något kallt nu men den ska nog komma till användning!! Sen fick de bli lite småsaker som ja bara va tvungen att ha.. och lite julklappar till mamma.. Va på kundkväll på Rörstrand, 30% på allt, perfekt till julen!!

Pratade me tobbe senare på kvällen.. han måste juh bara för snäll elle.. när han skulle åka hem från stan så råkade han åka förbi en tant när hon precis trilla på cykeln.. så han va snabbt ute och kolla så att allt gick bra med henne! Men eftersom att hon hade brutit armen så fick han slänga in cykeln och tanten för att bege sig till akuten.. Där satt han med henne (i 2 timmar) tills hon va gipsad och klar!! Tänk så vore alla såå snälla & söta!! Dagens Ros till dig vännen!!

Måste juh bara tillägga att jag äntligen fått tag i klänningen från HM.. hade nästan gett upp hoppet efter att försökt klicka hem den i nästan en månad.. Men så i fredags morse innan jobbet så gick ja in för att kolla om dom hade jackan som jag nu är ute efter på nätet.. så fanns klänningen igen & i min stl.. sweet.. så nästa vecka är du min=)

Nästa nätshop får bli det grymma linnet som finns på nelly.. kanske redan eftermiddag om jag har lite tid över.. Ne nu måste ja skynda mig ska strax träffa mamma!! Ha en bra dag.. pusss♥


Kommentarer
Postat av: mia

Fan va gött, fick du tag på den svarta med volanger? Fusk...;)

2008-11-29 @ 19:08:36
URL: http://miasvensson86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback