Arrggg.....

2008-11-05 15:37:30 zaNDra
» Kommentarer(0) «


Vaknade kl: 8 imorse av att klockan ringde! Dags att tvätta=/ va såå trött så gick bara ner till källaren och stoppade i tvätten och gick upp och la mig igen!!
Sen fick de bli en låång dusch, mysigt!! Tog bilen fram till stan vid ett tiden, haha, något lat.. men de va juh faktiskt rätt kallt ute!! Gjorde något ja absolut inte får göra, men som är såå lätt.. och va gör man inte när man hittar något sweet på stan.. jo man för över pengar &köper de=) så kom hem med två linnen, en party väska och en halsduk!! Lägger ut bilder senare.. Sen skulle ja skicka efter den klänningen som finns med på min månadens VILL HA lista för såg att den fanns ute på nätet nu igen i min stl och allt!! men seg som ja är så väntade ja en halvtimma och vips så va den slut.. så klantigt gjort av mig=( ne nu får de bli en snabblunch för börjar jobba strax.. Måste sätta upp mig på mer tider så ja klarar julen!! Ha de fiint så länge.. pusspusss!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback