sov inte alls bra inatt=/

2008-12-30 09:29:57 zaNDra
» Kommentarer(2) «


för de första gick ja inte mot sängen förenst vid 1 inatt.. sen har ja drömt så hemskt så natten har inte varit alls rolig.. typiskt.. ja som verkligen behövde en bra sömn efter helgens bravader och dagens jobbpass!! Få väl ta mig en powernap på lunchen om ja ska orka med resten av dagen!!
Får heller inte glömma att påminna kusin om mössan hon ska köpa till mig i gbg.. hoppas hon hittar den! Skulle passa perfekt till min 12slags outfit=)

pusss♥


Kommentarer
Postat av: samu

hejsan du har en fin blogg ,,, gott nytt år på dig

2008-12-30 @ 13:58:44
URL: http://samuelku.blogg.se/
Postat av: mia

trevligt! det är jag och mikael som ska upp till stockholm, blir lite kort bara, åker idag och hem på torsdag kväll, men hinner ju shoppa lite iaf...;)ha det så kul på nyår va det nu blir för skoj du hittar på! kram

2008-12-30 @ 14:14:44
URL: http://miasvensson86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback