sjuk men strax påväg till jobbet.. =/

2008-12-10 10:23:16 zaNDra
» Kommentarer(1) «


Usch, vaknade vid 6 tiden imorse av att halsen hade blivit värre.. kändes nästan som att jag låg i besticklådan och svalde knivar... ringde till ågården men dom hade ingen tid förenst imorgon.. så får väl hålla ut.. och eftersom ja inte har någon feber så känns de bara dumt att ligga hemma.. får vänta och se va doktorn säger imorgon!!
Som sagt julbord idag på jobbet.. är normalt ca 180-200 matgäster på onsdagar men idag blir de nog närmare 600, kommer va något trött & sliten när ja slutar kl:17.15=/ Får bli en prom då om inte halsen krånglar allt för mycket!! Söta mamma va här precis och lämnade några tabletter hon köpt på apoteket, TACK!! Hoppas dom hjälper lite eallafall!!

Igår va vi juh på bio med pappsen och hela gänget.. rekomenderar den inte.. hade väl några roliga inslag men annars väldigt trög! Efter de åkte vi hem till mig och åt kinamat, riktigt gott=)
Träffade också nickes tjejs hund igår, sååå sööt!! en liten chihuahua, vill ha... tänk va söt du skulle va hos mig=)
Ne nu kallar jobbet men ha de fiint me er och håll er friska!!! pusss♥

Kommentarer
Postat av: carro

Krya på dej vännen! Jag har också halsont :/

Krya på dej kram till polarn!

2008-12-11 @ 19:15:41
URL: http://carroat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback