Måndag och jag sitteri soffan & myser=)

2008-12-15 13:09:26 zaNDra
» Kommentarer(0) «


vaknade vid 9 tiden imorse.. helt slut, drömt massa hemskheter.. känns som att dom spelar sig på min verklighet=/ inget kul alls för dom kändes så verkliga!!
Åt min dagliga frukost som nu i december har bestått av smörgås med julskinka och varm choklad=) Sen har ja fixat med min mobil och mina nummer.. ska ju byta till tre så håller på me nummerflytt och så!! Sen fick de bli lite plock och städ så ja inte får allt på torsdag.. ska ju ha kalas för familjen och farmor, frafar & mormor & östen på fredag så då måste de va rent & fint!!
Just nu sitter ja i soffan och myser med persikohalvor & grädde och lyssnar på den underbart fina låten Ane Brun-True colours finare låt får man leta efter!!
Kan inte bestämma mig om jag ska beställa linserna och om ja ska klippa luggen på torsdag?! Att de alltid ska va lika svårt när de gäller håret!! ahja får tänka på de tills imorn... strax kallar jobbet så ska väl fixa till mig något innan!! syns & hörs.. pusss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback