Lördag och fortfarande skiit trött!!!

2008-12-06 11:19:55 zaNDra
» Kommentarer(1) «


Min jobbarlördag och jag känner mig fortfarande som en zombie.. vaknade med halsont idag också=/ kan inte de där jävla viruset bara bruta ut någon gån så ja bli av med det.. orkar inte gå runt och va halvsjuk!!!
Igår va de jobb hela dagen och mys ute i skalunda hos mamma & ozzy med räkor=) sweet.. och ikväll ska vi till malin och festa till det.. kanske blir utgång också, va juh ett bra tag sen ja tog mig ut till stadt!! Fast får bli hyffsat lugnt ändå.. jobbar ju imorgon också!! Ne nu får de bli lite jobb igen.. ha en mysig lördag!! pusss♥

Kommentarer
Postat av: mia

Vi får se om vi tar oss till hotellet, är ju ändå samma visa varje gång på det där stället. Synd att du är bortbjuden, annars kunde du kommit hit o tatt ett glas! Men det blir fler gånger. Ha så trevligt ikväll så får vi se om vi ses ute!:) Kram

2008-12-06 @ 13:58:09
URL: http://miasvensson86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback